Covid testi verdim.

Arkadaşlar hastanede yataklımservisteyim. Bugün 3.günüm duaya ihtiyacım var.
Allah c.c yar ve yardimcin olsun
tez vakite ordan kurtulman dilegiyle
acil şifalar dilerim ...

oranin piskolojisinin seni etkilemesine izin verme moralini yüksek tut hocam
tekrar gecmis olsun habersiz birakma bizi ✋
 
Selamın aleykümnarkadaşlar ben hala hastaneseyim. Bendeki ingiliz varyantmış. 3. Kez testim pozitif çıktı. Varyant olduğu için salmıyorlar.

Durumum da düzelme var ama ingiliz varyantın bulaşıcılığı yükse diye tutuyorlar. En kısa sürede görüşmek üzere.

Aklımdasınız
 
aleyküm selam gurban sen iyi olda gerisi önemli deyil ;) ????
 
Selamın aleykümnarkadaşlar ben hala hastaneseyim. Bendeki ingiliz varyantmış. 3. Kez testim pozitif çıktı. Varyant olduğu için salmıyorlar.

Durumum da düzelme var ama ingiliz varyantın bulaşıcılığı yükse diye tutuyorlar. En kısa sürede görüşmek üzere.

Aklımdasınız
Ve aleyküm selâm Hocam ..
Iyi oldugunu bilmek güzel
Aman dikkat...
biz yerlisiyle baş edemezken sen uluslar arasi Mucadele veriyon????
Acil şifalar diliyorum Tekrar gecmis olsun ????????????
 
Allah şifa versin hocam rahat ol moralli yüksek tut gerisi boş
 
Geçmiş olsun allah cc acil sifalar versin
 
***HERKESIN DİKKATİNE...!!!!
dun bir dostu ziyarete gittim
hastalığını duyunca ...

dikkatimi birşey çekti surekli su içiyordu
Su bitince yeniledi ve icine TUZ ATTI
o nedir ? Diye sorunca
bana PAKISTAN Tuzu olduğunu söyledi...

bu arladasta
şeker Tansiyon Kolestor mevcut
ayrıca fitik agrisinada bire bir dedi

1 litre suya 1 cay kaşığı Pakistan tuzu kullanan seker tansiyon hastalari
duzenli olarak 1 yil kullaninca
hic birşeyi kalmadigi görülmüş
bagisikligi güçlendiriyor ayrica
cevrenizdeki insanlara bu bilgiyi
aktarin ...
 
Geri
Üst