Konulara yazamıyorum

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan Mushap
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Mushap

Kayıtlı Üye
Puanları 12
Solutions 0
Baykan kardeşimiz ve meltun usta hayırlı olsun konularına yazamıyor beğeni yapamıyorum sorun rütbe mi yada benden dolayı mı ?
Her iki ustamada hayırlı olmasını diliyorum.
Birde fotoğraf yükleme sıkıntım var boyutu büyük uyarısı alıyorum PC kullanmadığım için boyutu düşürebileceğim android uygulaması önerebilir misiniz ?
 
Baykan kardeşimiz ve meltun usta hayırlı olsun konularına yazamıyor beğeni yapamıyorum sorun rütbe mi yada benden dolayı mı ?
Her iki ustamada hayırlı olmasını diliyorum.
Birde fotoğraf yükleme sıkıntım var boyutu büyük uyarısı alıyorum PC kullanmadığım için boyutu düşürebileceğim android uygulaması önerebilir misiniz ?

Gönderecegin fotografin telefondan ekran goruntusunu cek..o çektigin fotorafin gereksiz yerlerini kes...gönder...boyut küculdu...en kestirme pratik cozum..
 
Baykan kardeşimiz ve meltun usta hayırlı olsun konularına yazamıyor beğeni yapamıyorum sorun rütbe mi yada benden dolayı mı ?
Her iki ustamada hayırlı olmasını diliyorum.
Birde fotoğraf yükleme sıkıntım var boyutu büyük uyarısı alıyorum PC kullanmadığım için boyutu düşürebileceğim android uygulaması önerebilir misiniz ?
Teşekkürler kardeşim darısı sana inşaallah.
 
Kırpa kırpa bu kadar kaldı bizim kullanışlı oyma :) denemek için ekledim karademliğimiz yok malesef ama oyma ocak var
IMG_20200201_161802_787.jpg
 
Isınmayada karademlikte çay yapmayada çok uygun yani.
 
Çayda olaymış süper olurdu yani????
 
Bende bir görsel paylaşayım siftahı yapalım bari.
 
Baykan kardeşim begendiğine sevindim 1 metre arkası deniz yakaladığını pişirmeye müsait kısmet olurda gelen ustalarım olursa ocak hazır geriye balığı yakalamak kalıyor :)
 
20200201_163612.jpg20200201_163442.jpg20200201_163517.jpg20200201_163517.jpg20200201_163612.jpg
 

Ekli dosyalar

  • 20200201_163634.jpg
    20200201_163634.jpg
    186.5 KB · Görüntüleme: 2
Maksat Görsel olsun gerçek ve kaliteli işaret görelim bari.
 
@ Kaynak ustam bu işaretleri seviyii biliiyem.
 
adamlar mihrabın içinde ateş ykmış :)
 
Baykan kardeşim begendiğine sevindim 1 metre arkası deniz yakaladığını pişirmeye müsait kısmet olurda gelen ustalarım olursa ocak hazır geriye balığı yakalamak kalıyor :)
Geriye en zor iş kalıyor, balıklarda uyanık olmuş oltaya gelmiyor.
 
@Talebe ustam bu yonca yapraklı da neyin nesi olaki :)
 
Geri
Üst